مسؤول مرکز راهبردی اقشار بسیج بیان اینکه بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده است، گفت: کار جهادی یک فرهنگ است و یک هزار و ۷۴۹ گروه متعلق به ادارات هستند.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 27 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار کفیل صبح امروز در رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور که به میزبانی کرمان و در جوار مزار مطهر شهدای کرمان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با خون خود فرهنگ مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند و این فرهنگ، امروز بزرگترین چالش دنیای استکبار است.

وی بیان کرد: ما پاسداران پیش از شهادت سردار سلیمانی این گوهر نهفته را نمی‌شناختیم و هراندازه زمان می‌گذرد به قسمتی از وجود او پی می‌بریم و اخلاص و خداباوری ازجمله ویژگی‌های حاج قاسم بود که او را به چنین جایگاهی رساند.

مسؤول مرکز راهبردی اقشار بسیج با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «جمهوری اسلامی حرم است»، تصریح کرد: ما میراث‌داران سردار سلیمانی برای دفاع از حرم هستیم.

کفیل از ادامه دشمنی‌های دشمنان با وجود ناکامی‌های آن‌ها سخن به‌میان آورد و اضافه کرد: دشمن هر روز با تدابیری به‌دنبال حرکت‌های جدید است و سال گذشته جنگی تمام عیار علیه مردم ایجاد کردند و در یک جنگ ترکیبی گسترده تلاش کردند، نظام را دچار آسیب کنند و مردم را به زانو درآورند.

وی در همین زمینه ادامه داد: دشمن باز هم دچار یک محاسبه غلط شد و جنگ شناختی مهمترین محور جنگ ترکیبی بود، از این رو «جهاد تبیین» مهمترین راه‌حل و درمان مقابله با دشمن است و گره‌ها را باز می‌کند.

کفیل عنوان کرد: باید در مقابله با دشمن واقعیت‌ها را بیان کرد و دستاورد‌ها را تبیین کنیم و افول دشمن و بیداری و امید مستضعفان را تقویت کرد.

وی از جهاد خدمت‌رسانی سخن به‌میان آورد و افزود: در حاکمیت دینی مردم، ولی نعمت هستند و خدمتگزار یک طبیب برای درد مردم است و خدمت به‌مردم یکی از وظایف اساسی است که باید زمینه‌ها را فراهم کرد و امروز یک دولت خدمت‌گزار داریم که شعار ما می‌توانیم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مسؤول مرکز راهبردی اقشار بسیج ابراز داشت: بسیج خود را همکار دولت در خدمت‌رسانی به مردم می‌داند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم.

کفیل اظهار داشت: شعار «کمک به تحقق دولت اسلامی» را سرلوحه کار خود داریم و دولت اسلامی از خدمت به مردم می‌گذرد و بسیج محور‌هایی برای خدمت به مردم دارد که یکی از آن‌ها میز خدمت است.

وی تصریح کرد: مدیران نباید منتظر مردم باشند، بلکه مدیران بین مردم می‌روند و میز خدمت به معنای ارتباط تنگاتنگ مردم و مسؤولان است.

کفیل با بیان اینکه بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده است، اضافه کرد: کار جهادی یک فرهنگ است و یک هزار و ۷۴۹ گروه متعلق به ادارات هستند و امروز با حضور بیش از ۸۰۰ مدیر جهادی در سراسر کشور این حرکت و رزمایش از کرمان آغاز می‌شود و همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار