نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در منطقه کوه هوای این شهرستان در تلاشی مستمر و خستگی‌ناپذیر به‌رغم گرمای شدید هوا موفق به دستگیری ۶ نفر از شکارچیان متخلف و کشف و ضبط سلاح و مهمات در این منطقه شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 27 August 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حمزه برومندفر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار داشت: ماموران محیط زیست در عملیات گشت زنی به سه گروه شکارچی برخورد کردند که بعد از تعقیب و گریز و به رغم گرمای شدید هوا موفق به دستگیری دو گروه و ۶ نفر از آنها شدند، محیط بانان در این عملیات ثابت کردند که گرمای هوا نمی تواند خللی در عزم آهنین آنها برای مبارزه با سودجویان ایجاد کند.

برومندفر در ادامه گفت: از این ۶ نفر یک قبضه اسلحه سوزنی و یک قبضه اسلحه خفیف و لاشه یک فرد تیهو کشف و ضبط شد و تحقیقات در خصوص نفرات دیگر و سلاح ها در حال انجام است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد خواستار تجهیز بیشتر محیط بانان به بسیسم و تجهیزات حفاظتی شد و گفت: در شرایط سخت آب و هوایی شهرستان لامرد، اعضای یگان حفاظت و محیط بانان از جان خود مایه می گذارند و در عرصه های محیط زیست این شهرستان حضور دارند و پاسداری مستمر می دهند، تجهیز محیط بانان به بیسیم و امکانات حفاظتی تسهیل کننده تلاش آنان برای حفاظت از محیط زیست است.

برچسب ها: کشف ، سلاح قاچاق ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار