تابناک-فرماندار شهرستان بندرعباس از کسب رتبه اول استان هرمزگان در طرح‌ نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 28 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،محمد مرودی فرماندار شهرستان بندرعباس در نشست خبری با اصحاب رسانه ، هفته دولت و روز خبرنگار را تبریک گفت : در سال جاری دربین پروژه های شهرستان بندرعباس اعتبارات درحوزه راه و حمل ونقل بیشترین اعتبار به خود داده است.
وی گفت: ۲۳۹پروژه بالغ بر ۵۳هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به مناسبت هفته دولت در بخش های کلنگ‌زنی ،افتتاحیه و بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد:مهمترین پروژه ها در شهرستان بندرعباس از قبیل بیمارستان کودکان،افتتاحیه شهرک صنعتی شیشه و شهرک صنعتی فولاد و سیکل ترکیبی فولاد کاوه و تولید آهن اسفنجی جز پروژه های شاخص اعلام کرد.
مردودی فرماندار شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در حوزه ساخت و ساز و تامین مسکن رتبه اول را استان هرمزگان در کشور کسب کرده است.
این مقام مسئول با تشکر از حمایت استاندار هرمزگان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: ۳۰هزار واحد سهم مسکن شهرستان بندرعباس است که تقریبا ۶هزار واحد با ۶۵درصد با پیشرفت فیزیکی توسط تعاونی های واگذار شده در حال اقدام است و در حاشیه بلوار رجایی ۱۶۰هکتار به این طرح افزوده شد.


وی گفت: در بخش بافت فرسوده و شهرک‌علوی ۳هزار واحد به صنایع واگذار شده است که با ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی و ۲هزار واحدی جزیره هرمز در حال انجام است و شهرهای تخت وفین و قلعه قاضی در حال آماده سازی طرح تفضیلی است و بزودی سایت طرح‌ ملی مسکن در شهرستان بندرعباس باز خواهد شد.
مرودی فرماندار شهرستان بندرعباس بیان کرد: اشتغالزایی در نفت ستاره خلیج فارس و نفت پالایش بندرعباس و صنایع برای بومی های ساکن استان طبق ضوابط استخدامی درحال انجام است.
وی اظهار داشت :چهار جایگاه سوخت آزاد در قسمت های مختلف شهر جایگاه جرون،جایگاه نارگیل،جایگاه ترنج و درانتهای شهر جایگاه آفتاب درخشان جهت توزیع۳۰لیتر سوخت آزاد روزانه در نظر گرفته ایم.
مرودی فرماندار شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری در نظر داریم مکان های رایگان با پانزده تا بیست درصد زیر قیمت بازار برای عرضه میوه و تره بار در ۱۲پهنه که واجد الشرایط باشند می توانند ثبت نام و مشغول بکار شوند.
این مقام مسئول با ذکر تامین زیرساخت های گازکشی فراهم شده در بخش های مختلف شهر بندرعباس گفت: با همکاری و اطلاع رسانی سامانه صدف جهت ثبت نام شهروندان توسط اصحاب رسانه بایستی کمک شود تا شهروندان از شبکه از رسانی بهره مند شود و با در نظرگرفتن تسهیلات بصورت اقساطی براحتی بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.
محمد مرودی فرماندار شهرستان بندرعباس بیان کرد:ساماندهی ساحل و جمع آوری قلیان‌ها و دستفروشان با همکاری دستگاهها در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه باهمت و همیاری استاندار هرمزگان در بخش مسئولیت های اجتماعی آثار ماندگاری برای شهرستان بندرعباس داشته باشد ،اعلام کرد: در حوزه های درمان با ساخت بیمارستان و در بخش آموزش و پرورش ساخت مدارس توسط صنایع غرب شهرستان بندرعباس در حال انجام است که بزودی با حضور رییس جمهور در ماه های آینده افتتاح خواهد شد.
وی با درخواست و مطالبات زیرساختی حوزه راه و معابر روستایی گفت: ۳۵۰هزارمترمربع آسفالت در سطح معابر روستایی انجام شده است.

عکاس/مرتضی مرادی

انتهای پیام/»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار