مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله در مرز خسروی امروز با حضور رئیس اورژانس کشور و رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی(ع) ۱۴۰۲، به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 30 August 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله در مرز خسروی امروز با حضور میعادفر رئیس اورژانس کشور و رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی(ع)  ۱۴۰۲، محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به زائران اربعین در نقطه صفر مرزی خسروی به بهره‌برداری رسید.

به گفته پرویز صوفیوند، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله در فضای ۲ هزار مترمربع در نقطه صفر مرزی با حضور پزشک، داندان‌پزشک، پرستاری، خدمات آزمایشگاه و داروخانه به زوار اربعین خدمات ارائه می‌دهد.

وی گفت: در بحث اربعین تمامی مراکز از ورودی استان، شهر کنگاور تا نقطه صفر مرزی در خسروی در حال ارائه خدمت به زوار هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ پزشک متخصص، فوق متخصص و عمومی در ۲۷ بیمارستان دولتی و غیردولتی و در سطوح مختلف مطب‌های در استان مخصوص ارائه خدمت هستند.

وی به وجود ۴ هزار تخت بیمارستانی استان اشاره و بیان کرد: علاوه بر این بیمارستان‌ها تعدادی زیادی کلینیک پزشکی، داندان‌پزشکی، رادیولوژی و... هم در سطح استان فعال هستند.

 صوفیوند با اشاره به افتتاح بیمارستان روانسر در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: بیمارستان ثلاث باباجانی نیز در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار