مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افتتاح پنج پروژه آبرسانی با تحت پوشش قراردادن 12 روستا در شهرستان لردگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 30 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد کریمی صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی لردگان گفت: در آخرین روز از هفته دولت و به منظور خدمت به مردم پنج پروژه تامین آب روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال طی یک عملیات جهادی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها آب آشامیدنی ۱۲ روستا پایدار شد، افزود: احداث مخزن ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی در روستای ناغان علیا با اعتبار ۳ میلیارد تومان، تامین آب روستای بیدله با اصلاح ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع با اعتبار ۴ میلیارد تومان، احداث مخزن ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی در روستای چله‌گاه با اعتبار ۳ میلیارد تومان از جمله این پروژه‌ها است.

کریمی اضافه کرد: تامین آب سه روستای مجتمع شوارز با بهسازی چشمه و اجرای یک هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان، تامین آب مجتمع ۶ روستایی دهنو گودرز با حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث مخزن ذخیره آب ۳۰۰ متر مکعبی، اجرای ۳ هزار متر لوله خط انتقال و اصلاح ۱۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستا‌های این مجتمع با اعتبار ۷ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های آبرسانی در روستا‌های شهرستان لردگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار