رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی خبر داد؛
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: تاکنون به ١۶۴ هزار و ١۴٧ نفر از زائرین اربعین حسینی خدمات پیش بیمارستانی ارائه شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 01 September 2023

جعفر میعادفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای شروع عملیات تا کنون خدمات گسترده و ارزشمندی به زائرین ارائه شده است.

وی افزود: به ١۶۴ هزار و ١۴٧ نفر از زائرین خدمات پیش بیمارستانی، به ۲۱۵ نفر مادر باردار خدمات درمانی ارائه شد و ٩١ هزار و ۶۴۴ نفر به مراکز جامع سلامت در نقاط مرزی مراجعه کردند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی تصریح کرد: اعزام ۱۰ نفر مددجو توسط اورژانس هوایی، اعزام و مراجعه سه هزار و ٣١۵ نفر بیمار به بیمارستان‌ها و درمانگاها دائمی و صحرایی صورت گرفت.

وی گفت: ٣٣ هزار و ٧۴١ مورد بازدید بهداشتی در ایران انجام شد و خدمات درمانی (ویزیت) برای چهار هزار و ٣٩۶ نفر توسط پزشک متخصص همچنین تزریق ۱۰۳ واحد انواع گروه‌های خونی به بیماران و مصدومین نیازمند خون انجام شد.

این مسئول تأکید کرد: آموزش چهره به چهره به ٢۵٠ هزار و ۴٢٨ نفر از زائرین در خصوص بیماری‌ها و اصول بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده توسط کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی به زوار بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار