مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای کمک به زوار اربعین طی یک ماه اخیر، اجرای روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر، اجرای خط‌کشی به طول ۱۰۰ کیلومتر، نصب نیوجرسی به طول یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر و تعویض و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی به تعداد ۱۲۰ عدد توسط نیروهای راهداری استان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 05 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، روح‌الله غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای کمک به زوار اربعین، در یک ماه گذشته، اجرای روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر، اجرای خط‌کشی به طول ۱۰۰ کیلومتر، نصب نیوجرسی به طول یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر و تعویض و نصب تابلو‌های اخطاری و انتظامی به تعداد ۱۲۰ عدد توسط نیرو‌های راهداری استان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: عملیاتی از جمله جمع‌آوری گاردریل‌های فرسوده به تعداد ۲۷۰ عدد، اجرای لکه‌گیری به طول ۶۰ کیلومتر، تعمیر و نگهداری کلیه روشنایی‌ها و چراغ‌های چشمک‌زن، شست‌وشوی تونل‌ها، نیوجرسی‌ها، حفاظ، نرده پل‌ها و علائم محور و تنقیه کلیه پل‌ها و آبرو‌های محور نیز انجام شد.

وی بررسی و آشکارسازی کلیه پل‌ها و ابنیه فنی محور و رفع نواقص جزئی و کلی را از دیگر عملیات‌های انجام شده دانست و اظهار داشت: نقوش بر روی کلیه سرعت‌کاه‌های در مسیر شهرکرد به بروجن به لردگان اجرا شد و نیرو‌های عملیات در طول شبانه‌روز به طور مستمر در جاده‌ها در حال گشت زنی هستند.

غلامی به آماده‌سازی ناوگان مسافری، اعزام خودرو و نیرو به مرز‌های شلمچه و مهران از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۱۸ شهریور اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰ دستگاه کامیون و پنج دستگاه تویوتا هایلوکس به مرز مهران و ۲ دستگاه وانت دوکابین به مرز شلمچه جهت جابجایی زائران و نظارت بر نحوه حمل و نقل اعزام شدند.

وی در پایان گفت: تعداد ۱۷ نفر نیروی راننده و کمک راننده به مرز مهران و چهار نفر نیروی راننده و کارشناس به مرز شلمچه اعزام شدند.

غلامی افزود: همچنین تا تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۶ هزار و ۸۰ زائر با ۲۵۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز‌های عراق اعزام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار