مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر از برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار، مواد غذایی، کیف، کفش و پوشاک در بوشهر به مدت ۱۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 09 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حسین نامور با بیان اینکه معرفی توانمندی‌های استان در ابعاد گوناگون را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در این راستا در طول سال نمایشگاه‌های تخصصی بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در حوزه نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در آستانه آغاز بازگشایی سال تحصیلی جدید برای عرضه مناسب نوشت‌افزار و ملزومات مدارس و دانشگاه‌ها برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده از ۲۲ شهریور برای مدت ۱۰ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر ایجاد می‌شود هدف اصلی این نمایشگاه را تأمین مایحتاج مردم برای فصل جدید آموزشی عنوان کرد و گفت: نمایشگاه عمدتاً به عرضه محصولاتی مانند نوشت‌افزار و کیف و کفش و پوشاک می‌پردازد ضمن اینکه سایر محصولات غذایی نیز ارائه می‌شود.

نامور از برپایی نمایشگاه پاییزه در ۱۵۰ غرفه در سالن شماره یک خلیج‌فارس این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: ۶۰ درصد محیط نمایشگاه با تفاوت حداقل ۱۵ درصدی نسبت به بازار به محصولات مرتبط با مدارس اختصاص دارد و رعایت دقیق قیمت‌گذاری و بهداشت و نظارت لازم نیز از سوی دستگاه‌های مرتبط اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه پوشاک با محوریت عفاف و حجاب عرضه می‌شود تصریح کرد: برای رفاه حال مردم در برخی شهرستان‌های استان بوشهر بر اساس امکانات با تصمیم کمیته‌های نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه پاییزه اقدامات لازم انجام می‌شود.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار