با هدف ایجاد خیزش رسانه‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار، " ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه" توسط ‌ خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۲۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 11 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، محسن رضوی مدیر روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: ما در صنعت به شدت نیاز به همراهی رسانه‌ها داریم، و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه رسانه‌ها فضای صنعت را درک کنند.
وی افزود: هر چقدر معاشرت رسانه‌ها با واحدهای صنعتی اتفاق بیفتد، این همدلی و تعامل بیشتر نمود خواهد کرد. مهمترین ابزار توسعه، گفتگو است. ساختار آن نیست که موضوع پیچیده باشد، بلکه گفتگو به همین سادگی است.
مدیر روابط عمومی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی با بیان اینکه؛ ما معتقد هستیم باید صنایع جنس رسانه را بشناسند، عنوان کرد: قبلا صنایع و واحدهای صنعتی ترس از رسانه داشتند و بیشتر تمایل به فعالیت چراغ خاموش بود، اما اکنون دیگر اینگونه نیست. اوضاع به شدت تغییر می‌کند و رسانه‌ها پیش‌تاز این تغییرند. برای رسانه مهم است، زاویه دید تغییر کند.
رضوی با تاکید بر اهمیت برگزاری نشست‌های صمیمی و هم‌اندیشی بین اصحاب رسانه و خبرنگاران اقتصادی استان، از برگزاری دورهمی های صمیمی به میزبانی خانه در آینده نزدیک خبر داد.
در ادامه فراخوان جشنواره، رونمایی و موارد آن در حضور خبرنگاران تشریح شد. در این فراخوان آمده است: ”ششمین جشنواره تولیدملی‌ و رسانه‌” با هدف تقدیر از تلاش های‌ اصحاب رسانه‌ و ایجاد خیزش رسانه‌ ای‌ برای‌ تحقق‌ منویات مقام معظم‌ رهبری‌ در موضوع حمایت‌ از تولید داخلی‌، اقتصاد مقاومتی‌ و ترویج‌ فرهنگ‌ کار و کارآفرینی‌ با همکاری‌ سازمان صنعت‌، معدن و تجارت، اداره ارشاد، خانه‌ مطبوعات، بسیج‌ رسانه‌ و رسانه‌ های‌ خراسان رضوی‌ به‌ منظور پاسداشت‌ از خالقان آثار برتر برگزار می‌ شود.
آثاری‌ مورد پذیرش قرار می‌ گیرند که‌ در نشریات کشوری‌، رسانه های برخط دارای مجوز و خبرگزاری‌ های‌ رسمی‌ از ابتدای فروردین‌ ماه ١۴٠١ تا آخر شهریور ١۴٠٢ منتشر شده باشد. آثار منتشر شده درموضوعات تبیین‌ و ترویج‌ کارآفرینی‌، حمایت‌ از تولید ملی‌، اقتصاد مقاومتی‌ و چالش‌ های‌ تولید مورد ارزیابی‌ قرار می‌ گیرد.
شایان ذکر است؛ آخرین‌ مهلت‌ ارسال آثار ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ می‌ باشد و جوایز برگزیدگان این‌ رویداد، طی‌ مراسمی‌ با حضور مسئولان استانی اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار