مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز شهرستان رودان خبرداد
تابناک هرمزگان- رنجبري گفت: در آستانه ماه مهر و فصل بازگشايي مدارس، پويش «مهر مهدوي» و جمع آوري لوازم التحرير براي دانش آموزان خانواده هاي نيازمند به همت کانون فرهنگي هنري رهروان کربلا در روستاي قلعه کميز شهرستان رودان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 11 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// محمد امین رنجبری اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا به منظور فراهم نمودن شرایط و فضا برای مشارکت همه اهالی در این امر خیر و خداپسندانه، روز گذشته غرفه ای را به نام پویش مهر مهدوی در ورودی مسجد امام حسین(ع) روستا راه اندازی و تعدادی از فعالان کانون را در آن مستقر کرد.
 وی با بیان اینکه ابتدا با جمع آوری کمک های اعضای کانون، تعدادی لوازم التحریر خریداری و در این غرفه ارائه شده است، افزود:  افرادی که قصد حمایت از دانش آموزان خانواده های نیازمند را داشته باشند می توانند لوازم التحریر عرضه شده در غرفه را خریداری و به جامعه هدف هدیه دهند.
 مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز شهرستان رودان ادامه داد: بهتر است که لوازم التحریر خریداری شده را در اختیار کانون فرهنگی هنری قرار دهند تا بین دانش آموزان نیازمندی که از قبل توسط کانون شناسایی شده اند، توزیع شود. رنجبری با بیان اینکه دستگاه کارتخوان نیز برای جمع آوری کمک های نقدی مردم خیراندیش در غرفه وجود دارد، گفت: از محل کمک هایی جمع آوری شده مردم و خیرین نیز لوازم التحریر خریداری و به دست دانش آموزان بی بضاعت رسانده خواهد شد.
 وی با با اشاره به پویش «مهر مهدوی» و جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تا اول مهر ادامه خواهد داشت، افزود: مردم خیر و نیک اندیش می توانند برای مشارکت در این پویش کمک های خود را به شماره کارت 6037998195672612 واریز کنند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار