کد خبر: ۱۱۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 11 September 2023

لزوم مدیریت بحران قبل از بحران/ لغو مرخصی مدیران تا پایان بارش هالزوم مدیریت بحران قبل از بحران/ لغو مرخصی مدیران تا پایان بارش هالزوم مدیریت بحران قبل از بحران/ لغو مرخصی مدیران تا پایان بارش ها

محمدرضا جلالی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود، با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه ها و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت کاهش مشکلات مردم در بحران ها، اظهار کرد: مدیریت بحران باید قبل از بحران باشد و چاره جویی لازم صورت بگیرد تا به نقطه خطر نرسیم و برای مردم مشکل ایجاد نشود به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
وی با اشاره به پیش بینی بارش شدید باران در استان طی روزهای پیش رو، تصریح کرد: شهرداران با بازگشایی آبراهه ها مانع از آبگرفتگی معابر در زمان بارش باران شوند.
فرماندار لنگرود خدمت به مردم را توفیق دانست و عنوان کرد: تلاش برای جلب رضایت مردم بسیار ارزشمند است و پرسنل آب و برق و گاز و راه و... در حال خدمت به مردم برای رفع مشکلاتشان هستند.
جلالی با اشاره به در پیش بودن پاییز و زمستان و احتمال شکل گیری بحران های آب و هوایی همچون سیل و برف و...، خاطرنشان کردد: به واسطه بی توجهی مردم به طبیعت طی سال های اخیر با افزایش مخاطرات طبیعی همچون سیل و رانش مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه مردم با از بین رفتن پوشش گیاهی و ایجاد تاسیسات و ابنیه بدون توجه به زیرساخت ها اثرات مخرب بر محیط زیست گذاشته است، گفت: دستگاه ها عملیاتی و خدماتی نیز با کمبود امکانات مواجه هستند و لذا نیازمند همکاری هستیم.
فرماندار لنگرود از مدیران دستگاه ها خواست آماده سیل و رانش باشند و اضافه کرد: بحران های طبیعی اجتناب ناپذیر هستند و لذا همه مدیران باید در میدان باشند تا علاوه بر پیشگیری از مخاطرات، مشکلات را به حداقل برسانیم؛ در این راستا کلیه مرخصی های مدیران لغو بوده تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار