نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و مدیرعامل منطقه ویژه پارس با هدف بررسی بررسی مسایل فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 16 October 2015
تابناک بوشهر: در این نشست حجت الاسلام و المسلمین زم با اشاره به اینکه فعالیت ها در این منطقه ی عظیم اقتصادی و انرژی چشمگیر است گفت: این منطقه ، منطقه ای در نوع خود منحصر است از این رو می طلبد با نگاه کلان به آن نگاه کرد.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مناطق ویژه و آزاد تصریح کرد: نگاه جدی مدیریت ارشد این منطقه به مقوله فرهنگ قابل ستایش است.

وی خاطرنشان ساخت: دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه  حمایت از طرح های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی این منطقه را در برنامه های خود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با تشریح دستاوردهای منطقه خاطرنشان ساخت:زیرساخت های بوجود آمده در منطقه ویژه پارس در تمامی حوزه ها انگیزه حضور صنایع و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای حضور در این منطقه دوچندان کرده است.

مهندس یوسفی با تقدیر از نگاه  و دغدغه حجت الاسلام و المسلمین زم خاطرنشان ساخت: توجه به مسایل زیست محیطی ، فرهنگی و  اجتماعی در کنار کمک و پشتیبانی از فعالیت های صنعتی از مهمترین اولویت های کاری در این منطقه محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار