رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از تعمیر و مرمت ۵۷ دستگاه از پل‌های بزرگ وکوچک، آبرو ها و ابنیه فنی استان اردبیل در ۵ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 14 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاد‌های اردبیل، مهدی زندیان رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری استان اردبیل در بازدید از پل انجیرلو با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۱ دستگاه پل بزرگ، ۴۷ دستگاه پل و آبرو کوچک ابنیه فنی آسیب دیده توسط راهداران پرتلاش استان تعمیر و مرمت شده اظهار کرد: برای تعمیر پل‌های آسیب دیده حدود ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری وقوع سیل‌های اخیر آسیب زیادی را به پل‌ها و ابنیه فنی استان وارد کرده، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۵۰۰ دستگاه پل و آبرو در قالب عملیات جاری راهداری، تنقیه و لایروبی شده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین جهت احداث و بازسازی پل‌های آسیب دیده در راه‌های اصلی که در سیل‌های ابتدای سال تخریب شده بودند، تعمیر و مرمت ۲۱ دستگاه پل و آبرو را یادآور شد و گفت: این پل‌ها در دست تعمیر و مرمت بوده که از جمله مهمترین این پل‌ها بازسازی پل «بنیاد آباد» است.

پل بنیادآباد تا اواخر مهر ماه تکمیل می‌شود

زندیان از تکمیل این پل تا اواخر مهرماه خبرداد و تصریح کرد: عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه پل احداثی انجیرلو نیز با دهانه ۲۵ متری وبا تلاش و همت شبانه روزی راهداران ساعی در حال انجام است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در خصوص پیش بینی شروع زودهنگام نزولات جوی در پاییز امسال و لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه حادثه و خسارات احتمالی، اطلاع‌رسانی‌های لازم به صورت مستمر به شهرستان‌های تابعه جهت تنقیه پل‌ها و آبرو‌ها و تنظیم بستر رودخانه‌ها انجام شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار