سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور از پرداخت هفت میلیارد ریال از مطالبات پزشکان این شهرستان طی روزهای اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 16 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «ایرج صادقی» اظهار کرد: پس از اطلاع کمبود پزشک عمومی در شهرستان کنگاور، به سرعت موضوع را از ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه پیگیری کردیم.

وی افزود: با مکاتباتی که با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کرمانشاه صورت گرفت کمتر از ۱۰ ساعت مبلغ هفت میلیارد ریال از مطالبات پزشکان پرداخت شد.

وی عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان کنگاور نیز اعلام کرد همه پزشکان در شیفت‌های خود در اورژانس بیمارستان شهید چمران، آماده خدمات به شهروندان هستند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم نباید در این زمینه احساس نگرانی کنند چراکه خدمات سلامت از جمله خدمات اصلی و اولویت‌دار جامعه به شمار می‌رود.

طی روزهای اخیر نبود پزشک عمومی در اورژانس بیمارستان شهید چمران کنگاور، علاوه بر ازدحام مراجعین در اورژانس این بیمارستان و تاخیر در درمان، موجبات گلایه شهروندان را فراهم کرده است.

پس از بازدید میدانی و حضور خبرنگار ایرنا در بیمارستان شهید چمران، مشاهده شد که برخی ساعت‌های نیمه شب اورژانس بیمارستان بدون پزشک بوده و در برخی ساعت‌ها رئیس بیمارستان مجبور شده از متخصصان مختلف بخواهد در اورژانس حضور پیدا کنند و بیماران را ویزیت ‌کنند که با توجه به حجم کار متخصصان این راهکار موقتی جوابگو نبوده است.

شهرستان کنگاور در ورودی استان کرمانشاه قرار دارد و از جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار