مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امسال ۶۰ عنوان کتاب در حوزه خاطرات شفاهی فرماندهان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 20 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهروز خوشبخت ظهر امروز (۲۹ شهریور ماه) در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: مصوب شده که با تلاش و کمک سپاه حضرت نبی اکرم (ص) که ما را حمایت کرده‌اند سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: در بحث اختصاص زمین، زمینی به وسعت ۱۴ هکتار برای احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اختصاص داده شد که با پیشرفت ۸٠ درصد در دست احداث است و فاز نخست آن به وسعت هفت هزار و ۱۰۰ متر پیشرفت داشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: فاز دوم آن با حمایت استاندار کرمانشاه تا چند ماه دیگر آغاز می‌شود و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرصاد از لحاظ ابنیه ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادعان کرد: به فرمایش استاندار کرمانشاه، مرصاد قله دفاع مقدس است با توجه به اینکه کرمانشاه در مسیر زائرین اربعین قرار دارد به این لحاظ نیاز است که این مرکز توسعه پیدا کند.

این مسئول ابراز کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گیلانغرب احداث شده که از لحاظ ابنیه ۱۰۰ درصد انجام شده و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

خوشبخت بیان کرد: امسال ۶۰ عنوان کتاب در بحث خاطرات شفاهی فرماندهان خانواده‌های شهدا و ایثارگران رونمایی می‌شود و دانشنامه دفاع مقدس در استان کرمانشاه با بیش از یک هزار و ۲۰۰ مدخل در چهار جلد تالیف شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار