مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: این شهرستان از لحاظ نیروی انسانی به علت نابسامانی در نقل و انتقالات معلمان و بر اساس چارت سازمانی، در آستانه آغاز سال تحصیلی با کمبود حدود 300 نیروی آموزشی مواجه است.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 20 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،اصغر قراخانلو افزود: تراکم کلاس‌های شهرستان ساوه در تمام مقاطع تحصیلی از میانگین کشوری بالاتر است. در این راستا برای جبران کاستی‌ها به دنبال به کارگیری برخی ابنیه واجد شرایط به عنوان مدرسه هستیم.

با اشاره به اینکه نام‌نویسی مدارس این شهرستان از خرداد ماه آغاز شده و تاکنون تمام دانش‌آموزانی که کارنامه قبولی در خرداد ماه داشته اند انجام و تقسیمات کلاس های آنان نیز انجام شده است. ثبت نام قبول شدگان شهریور نیز در حال انجام است و در فرصت باقی مانده نهایی می‌شود.

وی گفت:در این راستا مقرر شده از محل استخدامی‌های جدید بیش از 50 درصد این نیاز مرتفع شود. همچنین 50 درصد باقی مانده نیز از محل خرید خدمت همکاران شاغل و بازنشسته تأمین می‌شود که انتظار داریم تا اواسط مهر ماه تمام این مشکلات مرتفع شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه به وضعیت مشکلات فضاهای فیزیکی آموزشی در این شهرستان اشاره کرده و اظهار داشت: مشکلات کمبود فضای فیزیکی از دیگر چالش‌های پیش پای مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان است.

وی بیان داشت: هم‌اکنون در این شهرستان حدود 600 دانش‌آموز ورودی جدید در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش بلاتکلیف هستند. در این راستا با ایجاد رشته‌های جدید از یک سو و تقسیم دانش‌آموزان بین رشته‌های بدون واحدهای کارگاهی، مشکلات آنان تا ابتدای هفته آینده مرتفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار