صداوسیمای فارس در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را برای بینندگان و شنوندگان تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 21 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: روابط عمومی صداوسیمای فارس، اعلام کرد: در رادیو فارس برنامه "گفتمان" با حضور فرماندهان و مسئولان دوران دفاع مقدس از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۳:۱۰، "فارسنامه" ویژه معرفی شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس ساعت ۱۵:۵۵، "عصر حماسه" درخصوص نقش رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس از شنبه تا جمعه ساعت ۱۷:۱۵، "خاکریز خاطره" با مروری بر خاطرات هشت سال دفاع مقدس هر روز ساعت ۲۰:۵۵ روی آنتن می‌رود.
برنامه "تاریخ شفاهی جنگ" شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۵، برنامه روایی نمایشی "دفتر عشق" جمعه‌ها ساعت ۱۰:۵۵ و نمایش ویژه دفاع مقدس از شنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۳ از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
سیمای فارس ویژه برنامه "دفاع همچنان باقی است" را به مدت ۱۱ شب به طور زنده روی آنتن می‌برد. این برنامه هر شب ساعت ۲۱:۲۰ از سیمای فارس پخش می‌شود.
ویژه برنامه "دفاع همچنان باقی است" با هدف گرامیداشت و بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس در بین افراد مختلف جامعه از جمله نوجوانان و جوانان، تجلیل و قدردانی از یادگاران و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیشرفت‌های جدید نیرو‌های مسلح و ایجاد فضای امید آفرینی در جامعه با حضور مردم از باغ موزه دفاع مقدس شیراز پخش می‌شود.
در هفته دفاع مقدس برنامه "در استان" به طور ویژه به برنامه‌های شهرستان‌ها در هفته دفاع مقدس می‌پردازد و ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه هر روز هفته از سیمای فارس پخش می‌شود.
روز جمعه رژه نیرو‌های مسلح ساعت ۸ صبح از سیمای فارس به طور زنده پخش می‌شود و همچنین دو مستند در چهار قسمت تولید شبکه فارس با عناوین "یگان‌های سپاه" و "یگان‌های ارتش" ساعت ۱۵ در ایام دفاع مقدس روی آنتن خواهد رفت.
خبر صدا و سیمای فارس هم گزارش‌های مختلف و متعدد تولیدی با عنوان‌های شکارچی تانک، معرفی مادر ۶ شهید، معرفی شهید خلیل پرویزی با نگاه به فعالیت‌های جهادسازندگی، نامه‌های شهدا، معرفی شهید اهل سنت، مادران شهدای گمنام همچنان منتظر و پوشش رویداد‌های استان فارس در هفته دفاع مقدس را در دستور کار خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار