شهردار زنجان با تاکید بر اینکه مشروعیت برنامه‌های ما به حفظ حریم و ارزش‌هاست، گفت: ما به حد کافی وسعت عمل در برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد را داریم تا حدی که سراغ یک سری شادی‌های کاذب و خارج از چهار چوب ارزش‌ها نرویم.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 21 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با اشاره به اینکه ۱۶ سال است که ما شاهد این رویداد هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت شهری در تلاش است که همه انتظارات شهروندان را برآورده کند و به نظر می‌رسد تا حدودی این انتظارات برآورده شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری در مناسبت‌های مختلف پای کار است و برنامه‌های متنوعی را تدوین و اجرا می‌کند، تصریح کرد: در ایام محرم شهرداری یکپارچه در خدمت عزاداران بود و در ماه ربیع هم طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده برنامه‌های متنوعی در سطح شهر اجرا خواهد شد که به مرور اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان این مطلب که شهرداری خانه ملت است و در همه رویداد‌ها باید پای کار باشد، افزود: امیدوارم امسال با هم افزایی و اتحاد و همدلی بیشتر یک جشنواره به یادماندنی در خاطره‌ها ثبت و رقم بزنیم.

فیروزفر در خصوص تامین پارکینگ برای شرکت‌کنندگان و علاقمندان به این جشنواره گفت: قطعا برای تامین پارکینگ و ترافیک این رویداد برنامه‌ریزی می‌شود تا مردم راحتر بتوانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه مشروعیت برنامه‌های ما به حفظ حریم و ارزش‌هاست، افزود: ما به حد کافی وسعت عمل در برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد را داریم تا حدی که سراغ یک سری شادی‌های کاذب و خارج از چهار چوب ارزش‌ها نرویم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار