استاندار قزوین گفت: «جمهوری اسلامی ایران» لنگرگاه اعتماد ملت های مسلمان و کشورهای آزادی خواه است و این کشور همواره‌ زمینه دفاع از مظلومان و مقابله با استکبار را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 22 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد مهدی اعلایی در مراسم رژه نیروی های مسلح استان قزوین که صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توفیق خدمت گذاری و خلق امنیت و صیانت از آرامش و رفاه مردم توفیق بزرگی است که به بهای خون های پاک صدها هزار شهید گلگون کفن نصیب نیروهای مسلح شده است و از این بابت خداوند را شاکر هستیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی اتفاقات گذشته است و در این راستا نسل جوان را باید با ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و خانواده های آن ها آشنا کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ملتی که کلمه حق را به اهتزاز درآورده همواره در معرض دفاع است چراکه دشمنان برای آسیب زدن به کلمه حق همواره برنامه ریزی می کنند و ملت ایران از آرمان های خود دفاع خواهد کرد و این دفاع همواره باقی خواهد بود و ما باید همیشه آمادگی خود را در بالاترین حد حفظ کنیم.

این مسوول گفت: به لطف و مدد خداوند متعال و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، امنیتی پایدار در کشور مستقر است که بزرگ ترین دارایی و نعمتی است که نصیب ملت ما شده است و باید قدردان این نعمت باشیم

اعلایی اضافه کرد: قدرت بی نظیر و مثال زدنی جمهوری اسلامی براساس تکیه این کشور بر کلمه حق و قرآن است و بر همین اساس رئیس جمهور اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل قرآن کریم را بر دست می گیرد و اعلام می کند که بیان جمهوری اسلامی ایران بیان قرآن است و بر همین اساس ملت ایران نه ظلم می کند و نه ظلم را می پذیرد.

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر ظلم و ظلم نکردن بر ملت ها که از سوی رئیس جمهور براساس آیات قرآن کریم بیان شد حرف تمام ملت ایران است و بر همین اساس به سمت آینده حرکت خواهد کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: جمهوری اسلامی لنگرگاه اعتماد ملت های مسلمان و کشورهای آزادی خواه است و این کشور همواره‌ زمینه دفاع از مظلومان و مقابله با استکبار را فراهم خواهد کرد.

اعلایی در پایان ضمن تقدیر از میزبانی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در رژه امسال گفت: از زحمات نیروهای مسلح که استان قزوین را به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل کرده اند، تشکر می کنم و قدردان زحمات آنها هستیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار