معاون سازمان بسیج با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: رئیس جمهور کشور مقتدرانه سخن گفت که نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی است که در خانه دشمن او را تحقیر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 22 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سه مولفه در پیروزی ما در دوران دفاع مقدس موثر بوده است.

وی با بیان اینکه اولین مولفه ایمان به خدای رزمندگان بود؛ رزمندگان ما استحکام درونی داشتند که توانستند در برون‌رزم به پیروزی برسند، افزود: رزمندگان از نفس خود عبور کردند و بر دشمن غالب شدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه وعده الهی تخلف‌ناپذیر است و رزمندگان اسلام به وعده الهی ایمان واقعی داشتند، گفت: شهدا بصیرت عباسی داشتند و در مقابل مشکلات صابر بودند ولایت را به معنای واقعی کلمه باور داشتند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه کار‌ها برای رضای خدا بود و زبان و قلب رزمندگان یک چیز را می‌گفت و بر آن باور و ایمان داشت، ادامه داد: وحدت مولفه دوم پیروزی بود و نه تنها رزمندگان اسلام بلکه همه اقشار جامعه تخت فرمان امام خویش جمع شدند و در صحنه نبرد از دین خدا دفاع کردند.

معروفی با اشاره به اینکه مردم در دوران دفاع مقدس آیه "یدالله مع الجماعه" را به معنای واقعی معنا کردند، بیان کرد: مردم در جنگ تحمیلی از انقلاب اسلامی خود که انقلاب محمدی و عاشورایی بود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملتی بسیار هوشمند است و این مهم یک حقیقت است، گفت: دشمن بار‌ها از ملت ایران شکست خورده و در توطئه‌های مختلف سرافکنده شده است؛ دشمن در سه ماهه گذشته سه پروژه هماهنگ علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کرد که اولین آن در دهه محرم بود، اما این مراسم باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با ابراز اینکه دشمن تلاش کرد مراسم اربعین را تخریب کند، اما جمعیت شرکت‌کنندگان بیشتر و بیشتر شد و میلیون‌ها انسان مانور بزرگ شیعه را برگزار کردند، ادامه داد: دشمن در ۲۵ شهریور هم پروژه سومی تعریف کرده بود و بیش از ۳۰۰ رسانه بزرگ آن را تبلیغ کرد، اما باز هم به همت مردم شکست خورد و پنج میلیون نفر در روز شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس رفتند.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل، گفت: رئیس جمهور کشور مقتدرانه از دین خدا سخن گفت و از آن دفاع کرد که نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی است که در خانه دشمن او را تحقیر کرد.

معروفی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در تمام عرصه‌ها حرکت در همان مسیر دفاع مقدس و اطاعت از مقام معظم رهبری است، افزود: دیده‌بان تیزبین رهبری در بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی همواره برای کشور ما عزت و اقتدار آورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون مطهر شهیدان و رهبری امامین انقلاب و هوشمندی نیرو‌های مسلح هوا و فضا بر دشمن مسدود شده است، بیان کرد: دریا و زمین نیز بر روی دشمنان بسته است و دشمن جرات تعدی بر خاک کشور را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه در امنیت کشور و آرامش مردم هیچ معامله و تعارفی با دشمن نداریم، گفت: دشمن سناریو و راهبرد خود را بر روی ایمان و قلب جوانان کشور بسته است و باید مراقبت کرد و هوشیار بود.

وی با ابراز اینکه دشمن قلب فرزندان ما را مورد هجمه قرار داده است و می‌داند باید با ورود به ذهن و قلب جوانان آن‌ها را منحرف کند تا به نتیجه شوم خود برسد، تصریح کرد: دشمن در یک جنگ تمام عیار شناختی با ما وارد جنگ شده است و ما باید هر کداممان مقابل دشمن فرماندهی کنیم.

معروفی با اشاره به اینکه این جنگ خاکریز و اسلحه و مهمات ندارد و دشمن از طریق فضای مجازی در خانه ما وارد شده است، گفت: در این عرصه امام شناسی و دشمن شناسی بسیار اهمیت دارد و اگر ما امام جامعه را بشناسیم، دشمن را خواهیم شناخت و مقابل او می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه امروز امام ما امام خامنه‌ای است که در تمام عرصه‌ها با شجاعت تمام مقابل دشمن ایستاده است، افزود: امروز بزرگ‌ترین جهاد خدمت بی‌منت به مردم است و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه سپاه با تمام توان برای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم کار می‌کند و در بخشی از خدمات در یکسال گذشته پروژه‌های زیاد آبرسانی در کشور عملیاتی شده است، گفت: مردم پای انقلاب و عزت اسلام ایستادند و مسئولان وظیفه خدمت‌رسانی دارند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار