رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایجرود گفت: ۷۵ کیلومتر از محور اصلی زنجان_بیجار طی یک ماه خط کشی شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 24 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، رسول‌ایمانی‌تبار، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به عملکرد یک ماهه این اداره اظهار داشت: همه تلاش نیرو‌های راهداری بر خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود در مرداد ماه سال جاری عنوان کرد: روکش آسفالت چهارخطه باند جنوبی زنجان-زرین‌آباد به طول ۳.۲ کیلومتر، لکه‌گیری محور‌های روستایی ملاپیری، سعیدآباد، شوراب و شهرک، بزین_قره‌داغ_هلیل‌آباد، محور فرعی اغلبیگ_ قارختلو_ اینچه رهبری از جمله این اقدامات است.

وی افزود: بهسازی راه روستایی قره‌بلاغ به طول ۲.۳ کیلومتر با بتن‌ریزی ابنیه فنی به حجم ۱۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در این بازه زمانی انجام شده است.

ایمانی تبار ادامه داد: همچنین خط‌کشی ۷۵ کیلومتر محور اصلی زنجان_ بیجار، تعمیر و نصب گاردریل به طول هزار و ۶۰۰ متر، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعت‌گیر و سرعت‌کاه‌ها در محور اغلبیگ و بیدگینه، رفع نقاط حادثه‌خیز پاپایی، ترانشه‌برداری، اصلاح و بهسازی ورودی و خروجی روستای قره‌بوته از دیگر اقدامات این اداره است.

وی گفت: پاکسازی حرایم و بستر راه‌های اصلی و روستایی به طول ۱۶ کیلومتر، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، کنترل اضافه تناژ، نظارت بر معادن و شرکت‌های حمل و نقل از دیگر اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود در مرداد ماه بوده است.

ایمانی تبار ارتقای ایمنی شهروندان و کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری دانست و گفت: نیرو‌های راهداری این شهرستان با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار