مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان از حضور ۱۰۰ هیات تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صادرات ایران به روسیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 26 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان از آمادگی این نمایشگاه برای دو رویداد بزرگ شانزدهمین جشنواره آش و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که از هفتم مهرماه تا یازدهم همین ماه برگزار می‌شود خبر داد و اظهار داشت: از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال‌جاری نمایشگاه بین‌المللی صادرات ایران به روسیه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با بیان اینکه هیات‌های تجاری از کشورهای روسیه قزاقستان، قرقیزستان، آستارخان، بلاروس و به احتمال زیاد از ترکمنستان و اقلیم کردستان عراق در این نمایشگاه حضور می‌یابند، گفت: هیات‌های عالی رتبه از اتاق های بازرگانی، معاونین وزرای بازرگانی و تجار کشورهای مذکور به مدت ۴ روز در استان زنجان مستقر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این فرصت برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران مهیا شده است، افزود: استان زنجان به عنوان معین صادرات جمهوری اسلامی ایران به روسیه و کشورهای اوراسیا ملزم به برگزاری این نمایشگاه شده است.
قندیلی از حضور ۱۰۰ هیات تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صادرات ایران به روسیه خبر داد و گفت: این هیات‌ها از ابنیه‌های تاریخی زنجان و مراکز صنعتی و تجاری بازدید خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم به عنوان پایلوت صادرات جمهوری اسلامی ایران به روسیه خوب عمل کنیم، بیان داشت: به عنوان یک بخش خصوصی که خدمات اجتماعی و در حوزه‌های عمومی و تخصصی به مردم ارایه می‌کنیم امیدواریم در عرصه بین‌المللی هم نقش خوبی را ایفا کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار