معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در هفته جاری یک انبار مواد پتروشیمی در کرمانشاه به ارزش ۲۱۶ میلیارد تومان به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها به عنوان قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 28 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین مسعود بیگلری، اظهار کرد: یک انبار مواد پتروشیمی به ارزش ۲۱۶ میلیارد تومان به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها به عنوان قاچاق با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

وی افزود: همچنین یک انبار مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و یک انبار روغن موتور به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها به عنوان قاچاق کشف و به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در این هفته یک انبار لوازم آرایشی بهداشتی نیز به ارزش ۱۷ میلیارد تومان به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها کشف و به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

وی اذعان کرد: چهار انبار کاشی نیز به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در این هفته کشف شد که این موارد به دلیل عدم ثبت انبار کالاها، قاچاق محسوب شده و پرونده‌هایشان به تعزیرات حکومتی تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار