مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: گلستان میزبان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از هفتم الی یازدهم مهرماه است.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 28 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، محمد رعیت اظهار کرد: استان گلستان از هفتم الی یازدهم مهرماه میزبان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: ۲۲ گروه نمایشی داخلی و خارجی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و مجتمع فرهنگی هنری کردکوی طی این مدت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رعیت اضافه کرد: در جشنواره بین‌المللی هنر‌های آیینی سنتی گروه‌هایی از کشور‌های تاجیکستان و چین و از استان‌های خراسان رضوی، تهران، البرز، خوزستان، مازندران، یزد، بوشهر و سیستان و بلوچستان حضور دارند.

وی عنوان کرد که در هر روز پنج گروه در تالار فخرالدین اسد گرگانی و یک گروه در مجتمع فرهنگی هنری کردکوی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نمایش پری، آتلان در سرزمین شمالی، مجلس آهوخانی، تقلیدنامه زال و رودابه، شنگرف، داش آکل، اودنگ، گلزخم، خان نهم شارلمان، فین چین، دلدشو، بالاتر از سیاهی، در انتظار گورو، آخرین بازی، مو که کنجگه تونوم در این دوره از جشنواره اجرا خواهد شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار