۶ مرکز غیر مجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد .
کد خبر: ۱۱۲۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 30 September 2023

تبناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت : با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی دانشگاه، ۶ مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی در شیراز، تعطیل شد.

مهرداد شریفی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، موضوع را با شماره تلفن ۱۸۱۹، به صورت شبانه روزی گزارش دهند.

او از تعطیلی ۴۱ مرکز ارائه دهنده خدمات غیر مجاز سلامت در شیراز از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی، برابر قانون برخورد می‌شود.

دکتر شریفی با تاکید بر اینکه تمامی مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، نسبت به پیامد‌های مراجعه به مراکز فاقد مجوز برای سلامت افراد هشدار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: انجام هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز نیز، یک اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است و مردم در مراجعه به این مراکز لازم است از حضور پزشک، اطمینان پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار