سردار زهرایی:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور گفت: در مرحله‌ای از کار جهادی قرار داریم که جریان جهادی را به بلاد‌ اسلامی صادر می‌کنیم و به همان میزان که ما در یک کشور کار کنیم آن‌ها نیز کار می‌کنند و برای این موضوع برنامه 10 ساله داریم که هم اکنون در سال سوم آن هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ 02 October 2023

به گزارش تابناک رضوی سردار محمد زهرایی با بیان این مطلب اظهار کرد: جریان جهادی کشور تبدیل به گروه‌های جهادی شده و امروز ۵۱ هزار گروه جهادی ثبت شده داریم و در همین حدود نیز گروه داریم که پس از یک سال فعالیت برای آن‌ها مجوز صادر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور در مراسم افتتاح 4 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی که توسط گروه جهادی شهید غیور اصلی در روستای بیلند گناباد ساخته شده بود، اظهار داشت: جریان جهادی مولود انقلاب اسلامی بوده و دشمن به دنبال نابود کردن این گونه جریان‌ها است.

وی ادامه داد: بچه‌های دوران دفاع مقدس با دست خالی چندین برابر کار می‌کردند و بعد از آن نیز در جهاد سازندگی به عنوان یکی از بال‌های انقلاب اقدامات محرومیت زدایی زیادی را انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز وارد هر روستایی در کشور شوید شاهد اقدامات جهاد سازندگی مانند آب، برق، حمام و خیلی از اقدامات دیگر خواهید بود، ولی متأسفانه در زمان قبل جهاد سازندگی را با وزارت جهاد کشاورزی ادغام کرد و جهاد کشاورزی هم نتوانست اقدام جهاد سازندگی را انجام دهد.

زهرایی بیان کرد: وظایف جهاد سازندگی در 26 نهاد توزیع شده که امروز دیگر نمی‌توان آن‌ها را پس گرفت پس به دنبال این رفته‌ایم تا جهادسازندگی رویش‌ها و هدایت‌های جدید را انجام دهد و در کنار آن‌ها تربیت جهادگران را آغاز کند.

وی ادامه داد: جریان جهادی کشور تبدیل به گروه‌های جهادی شده و امروز 51 هزار گروه جهادی ثبت شده داریم و در همین حدود نیز گروه داریم که پس از یک سال فعالیت برای آن‌ها مجوز صادر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور گفت: در مرحله‌ای از کار جهادی قرار داریم که جریان جهادی را به بلاد اسلامی صادر می‌کنیم و به همان میزان که ما در یک کشور کار کنیم آن‌ها نیز کار می‌کنند و برای این موضوع برنامه 10 ساله داریم که هم اکنون در سال سوم آن هستیم.

سردار زهرایی عنوان کرد: تفکر جهادی و کار جهادی در کشور امروز مسیر نجات بخشی است و شاهد بودیم که از دل همین گروه‌های جهادی شهدای امنیت را در فتنه سال گذشته داشتیم که به عنوان مثال شهید آرمان علی وردی و 7 نفر از همرزمانش عضو و مسئول گروه‌های جهادی بود.

وی در پایان اعلام کرد: سیمان و ایزوگام تمامی پروژه‌های عمرانی که توسط گروه‌های جهادی در دست ساخت را بسیج سازندگی در شهرستان گناباد تأمین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار