مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع یک هزار و 50 بسته لوازم التحریر به ارزش 6 میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح«ارمغان مهر» و «مهربانی مهر» آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکت اله هاشمی ظهر امروز در حاشیه توزیع لوازم التحریر اظهار داشت: هلال احمر سازمان بزرگ بین‌المللی است که کارکرد‌های بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار در قالب طرح هایطرح «ارمغان مهر» و «مهربانی مهر» یکی از این برنامه‌هاست.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه هلال احمر حقله اتصال بین نیاز نیازمندان و توانمندان و خیرین است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با همت معاونت داوطلبان و جوانان برای دانش‌آموزانی اجرا شده که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان زنجان نیستند.
وی گفت: خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان مرجع توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم برخوردار هستند.
هاشمی خاطرنشان کرد: در معاونت داوطلبان و جوانان طرح‌های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد هلال احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می‌شناسند در حالیکه در این حوزه‌ها توانمندی قشر‌های مختلف جامعه را برعهده داریم.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون موفق به اجرای پنج طرح کاروان سلامت در مناطق محروم استان و ویزیت رایگان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر شده‌ایم.
هاشمی به پرداخت هزینه‌های درمانی در قالب طرح حمایتی - درمانی اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه گذشته برای ۵۰۰ نفر از بیماران نیازمند ۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه درمانی و دارویی پرداخت شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در حوزه امانات پزشکی نیز برای یک‌هزار و ۸۰ نفر از زنجانی‌ها دراین مدت بیان شده از سال، تجهیزات پزشکی امانت داده شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار