معاون غذا و داروی دانشگاه خبر داد:
به منظور مديريت توزيع شير خشك و همچنين اطمينان از دسترسي مصرف كنندگان، علاوه بر شیرخشک هاي رژیمی و غذاهای ویژه(انتراميل،انشور،پدياشور و…)،اطلاعات مصرف كنندگان شير خشك هاي معمولی هم از تاريخ 20 مهر ماه در سامانه مربوطه ثبت می شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 07 October 2023

به گزاش خبرگزاری تابناک یزد، بهروز حیدری گفت: از تاریخ 20 مهرماه ارائه کدملی و تاریخ تولد فرزند شیرخواربه داروخانه جهت دریافت شیرخشک الزامی است..
معاون غذا و داروی دانشگاه  افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت استعلام شناسه رهگیری،ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیرخشک وغذاهای ویژه (تولیدی وارداتی ) و رعایت عدالت در ارائه خدمات، کلیه شرکت های تامین کننده،توزیع کننده و داروخانه ها از تاریخ ذکر شده،ملزم به ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیر خشک هستند.
وی اظهار داشت: پیش از این،ثبت مشخصات دریافت کنندگان شیرخشک های رژیمی انجام می شده و از تاریخ 20 مهر این امر مشمول انواع شیرخشک معمولی و رژیمی می باشد.
معاون غذا و داروی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت:با پیگیری های انجام شده و با توجه به کمبود انواع برندهای شیرخشک در سطح استان،توزیع سهمیه اختصاصی شیرخشک در برندهای مختلف از ابتدای هفته جاری در داروخانه های سطح استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
حیدری افزود: تمامی برندهای شیرخشک در چرخه توزیع فعلی موجود است ودر خصوص برند گیگوز (2و 3) مي توان ساير برندهاي موجود را جايگزين کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار