رییس اداره سنجش و ارزشیابی استان هرمزگان ، برگزاری آزمون های ادواری به صورت الکترونیکی را از برنامه های جدید سازمان در حوزه سنجش و ارزیابی مهارت برشمرد و گفت هفته گذشته اولین مرکز سنجش مهارت الکترونیکی در بندرعباس با اعتبار یک میلیارد ریال تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 17 October 2015
به گزارش خبرگزاری برنا، تیمور شخ آبادی رییس اداره سنجش مهارت استان اظهار کرد : قریب به 3000 نفر در پنجمین آزمون هماهنگ کشوری سال 94 مراکزدولتی و آموزشگاه های آزاد و صنعت ساختمان در رشته های مختلف خدمات، صنعت ، هنر  و کشاورزی شرکت کردند.
 
وی گفت : این آزمون در 140 حرفه مهارتی برگزار شده و تعداد 2530 نفر در آزمون هماهنگ مراکز دولتی و آموزشگاهها و 81 نفر در تفاهمنامه های صنایع دستی ، اداره غله و بازرگانی و 315 نفر در بخش صنعت ساختمان رقابت کردند.
 
وی گفت : این آزمون روز 5 شنبه و جمعه بصورت همسان کشوری و در برخی رشته ها بصورت همسان استانی در 30 حوزه برگزار گردید.1565 نفر زن و 965 نفر مرد در بخش هماهنگ مراکز دولتی و غیر دولتی و در آزمون رشته های صنایع دستی 81 نفر زن و در صنعت ساختمان نیز شرکنندگان مرد بودند.
 
به گفته رییس اداره سنجش مهارت استان، فناوری اطلاعات، فناوری مد، صنعت ساختمان، مدیریت مالی و بازرگانی، مدیریت کسب و کار و کارآفرینی، طلا و جواهر سازی، تأسیسات الکتریکی، کابینت سازی، فناوری اتومبیل،فرز cnc، تراش cnc ، مکانیک، الکترونیک، جوشکاری، آشپری، قنادی، مراقبت و زیبایی و .... از رشته‌های مورد سنجش پنجمین مرحله سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای می باشد.
 
وی تاکید کرد: نتیجه آزمون ظرف مدت یک هفته از طریق سایت سنجش فنی و حرفه ای اعلام می گردد و پذیرفته شدگان پس ازدریافت کارنامه و براساس برنامه زمانبندی شده جهت آزمون عملی معرفی می گردند و قبول شدگان نهایی پس ازیک ماه گواهینامه بین المللی مهارتشان را دریافت می کنند.
 
شایان ذکر است پنجمین آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای با حضور معاون اداری پشتیبانی ، مدیر حراست ،رییس سنجش و ارزشیابی استان و مسوول روابط عمومی و در حوزه های شهرستانها با نظارت روسای مراکز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار