رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی چهار دوربرگردان در طول راه‌های استان با اعتبار 600 میلیارد تومان طی سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 09 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، ابوطالب جلینی کرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایمن سازی چهار دوربرگردان در طول راه‌های استان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری آغاز شده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: دوربرگردان‌های ده حسن خان در محور مینودشت-گنبد و دوربرگردان پشمک پناه ده در محور گنبد-داشلی برون با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد، دوربرگردان سعدآباد در محور علی آباد-آزادشهر با ۸۵ درصد پیشرفت و دوربرگردان اسلام آباد (سه راهی زندان) در محور گنبد-مینودشت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزو این عملیات محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: امنیت ترافیکی محور‌ها در نقاط مستعد تصادف برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مهمترین دلیل اجرای این دوربرگردان‌ها بوده است.

جلینی کرد افزود: عملیات ایمن سازی این محور‌ها شامل احداث دیواره ضامن و احداث ابنیه فنی و لایه‌های زیرسازی و روسازی بوده که با شرایط جدید ترافیکی و نقشه‌های روز راهسازی همخوانی دارد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار