مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۵٨٣ کیلومتر راه روستایی استان کرمانشاه در سال جاری بازسازی و بهسازی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 10 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین فریبرز کرمی، در خصوص بازسازی راه‌های روستایی استان در سال جاری اظهار کرد: امسال ۵٨٣ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ١٢٣۵٠ میلیارد ریال در استان کرمانشاه بازسازی و بهسازی شد.

وی افزود: عملیات انجام شده در راهای روستایی استان کرمانشاه شامل لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی، راه‌های فرعی و روستایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات ساخت راه‌های روستایی شامل «بهسازی و آسفالت» این راه‌ها نیز انجام شده است.

وی گفت: در سال جاری اصلاح هشت مورد نقاط پر حادثه، ٢ هزار و ٨٣٠ متر مربع تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی و دروازه‌ای، تهیه و نصب ٢٣ هزار و ۵٠٠ عدد تابلو اخطاری، انتظامی و کامپوزیت از دیگر اقدامات بوده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: خط کشی ٩ هزار و ۶۵٠ کیلومتر راه، ١٠۴ کیلومتر نصب نیوجرسی و ٢۴٧ کیلومتر نگهداری و نصب گاردریل انجام شده که برای مجموع این اقدامات ۶۴٢٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار