معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس با اساتید برجسته کشور در ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 17 October 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ولی حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشور روزهای26 و 27 مهرماه به میزبانی شهرستانارومیهبرگزار می شود.

حسینی گفت: فیزیولوژی و بیومکانیک ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی،چهار محور اصلی این همایش می باشد و علاوه بر این سایر موضوعات مختلف در رابطه با تربیت بدنی مدارس نیز مطرح خواهد شد.

معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: بدون تردید، حضور اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان در این همایش، تاثیر زیادی در رشد و ارتقا علوم ورزشی در بین خانواده بزرگ تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور عزیزمان خواهد داشت.

وی، ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه ای در حوزه علوم ورزشی و رشته های وابسته، توسعه ورزش دانش آموزی و ارتقاء مدیریت مدرسه در تربیت بدنی مدارس، توسعه و بهره گیری حداکثری از مشارکت های غیر دولتیدر تربیت بدنی مدارس، بهینه سازی آموزش تربیت بدنی در مدارس کشور، تبادل آخرین دستاوردهای توسعه ای و کاربردی در حوزه ورزش دانش آموزی، شناسایی و معرفی استعدادهای بالقوه و برتر پژوهشی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور، ارتقاء انگیزه های پژوهشی در بین معلمان تربیت بدنی کشور و ایجاد فضا برای نقد و بررسی علمی ورزش آموزشگاهی کشور را از اهداف این همایش عنوان کرد.

حسینی افزود: بمنظور تشویق محققین علوم ورزشی و بالا بردن کیفیت مقالاتارسالی به اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشور،معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان جوایز ارزشمندی را به مقالات برتر در گروه های مختلف علمی اهداء می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار