کد خبر: ۱۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 17 October 2015
رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: قسمت‌هایی از آزادراه قزوین-رشت و گردنه کوهین در جاده قدیم قزوین ـ رشت در به دلیل بارش نزولات آسمانی با مه‌گرفتگی مواجه است.

بهرام زینلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی استان پس از بارندگی که از شب گذشته تاکنون ادامه دارد اظهار کرد: لازم است تا رانندگان با شروع فصل بارندگی و بارش نزولات آسمانی احتیاط لازم را در حفظ فاصله طولی و سرعت مطمئنه انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه از شب گذشته با شروع بارندگی در محورهای استان قزوین شاهد تصادف چند دستگاه خودرو در سطح جاده‌های این استان بوده‌ایم، افزود: در شامگاه جمعه در محور آزاد راه قزوین ـ زنجان حد فاصل دانشگاه آزاد قزوین (باراجین) یک دستگاه نیسان واژگون شد.

رئیس پلیس راهور استان قزوین ادامه داد: با لغزنده شدن سطح جاده‌ها با بارش نخستین باران شب گذشته، با بی‌احتیاطی راننده نیسان در بزرگراه قزوین ـ زنجان که به واژگونی خودروی نیسان منجر شد، تصادفات دیگری در این محور را نیز در پی‌ داشت.

زینلی اضافه کرد: در پی واژگونی دستگاه نیسان و عدم توجه رانندگان به جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه، 13 دستگاه خودرو دیگر نیز با یکدیگر در چند مرحله تصادف کردند.

این مسئول تشریح کرد: این تصادف‌ها تعدادی مجروح در پی داشت که 6 نفر از این مجروحان در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین به مه‌گرفتگی محور آزادراه قزوین ـ رشت در ساعات ابتدایی صبح امروز اشاره کرد و افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی و مجهز کردن وسایل نقلیه خود به وسایل زمستانی و اطمینان از سلامت چراغ‌ها، برف پاکن‌ها و عدم وجود نقص فنی در خودروها سفر خود را برنامه‌ریزی کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین از محور آزادراه قزوین ـ کرج نیز خبر داد و گفت: در این آزادراه نیز در ساعات ابتدایی امروز ترافیک روانی در جریان بوده و احتیاط  و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله توجه به جلو، سرعت مطمئنه رانندگان در این محور الزامی است.

زینلی در رابطه با تردد در ایام محرم در محورهای استان قزوین تاکید کرد: در ایام سوگواری سالار شهیدان و تغییرات وضعیت جوی هفته جاری در این استان که موجب ترافیک در مسیرهای ارتباطی بین‌شهری در استان قزوین‌ می‌شود به رانندگان وسایل نقلیه توصیه‌های پلیس راهور در مورد سلامت خودرو، عدم وجود نقص فنی خودرو و تجهیز به وسایل زمستانی برای تردد در محورهای کوهستانی استان قزوین را یادآور شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار