فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، قهرمانان جهاد و دژ مستحکم امنیت، اقتدار و زینت ولایت هستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 15 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،نقل از روابط عمومی سپاه روح الله ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس حاج غلامرضا مالکی اظهار کرد: به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون، شاهد زمین گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم. رزمندگان دفاع مقدس تاریخ را تغییر دادند و ماندنی ترین حماسه ها را رقم زدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز به برکت حضور این عزیزان روحیه جهاد و شهادت عرصه های مختلف جاری است، لذا تکریم و بهره گیری از خاطرات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است.

وی افزود: ایمان، صلابت، حضور و بصیرت پیشکسوتان دفاع مقدس که منجر به الگو گرفتن جوانان از این عزیزان شده منجر به خلق پیروزی های بزرگ و دستاوردهای عظیم شده و امروز عزم و اراده جوانان برای پیشرفت به برکت وجود همین الگوهای کامل است.

سردار کریمی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه و تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار است، گفت: دشمن در انزوا قرار دادن کشور با شکست جدی مواجه شد و امروز نفوذ سیاسی نظام اسلامی در منطقه و دنیا قابل حذف نیست و این موفقیت ها به برکت وجود پیشکسوتان و زنده بودن فرهنگ ایثار، جهاد، ولایتمداری و شهادت در جامعه است.

وی تأکید کرد: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می دهند که دشمن در همه عرصه ها ناکام و شکست خورده است و نصرت های الهی و بصیرت مردم موجب شد دشمن در جنگ شناختی که می خواست با جنجال، دروغ، فریب و عملیات روانی ذهن ها را گروگان بگیرد با شکست جدی مواجه شود و قطعا دست خداوند و عنایات امام زمان(عج) در تمام پیروزی ها برای ما و شکست های سنگین برای دشمنان آشکار است.

سردار کریمی با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای همه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بیان کرد: آقای غلامرضا مالکی و حاج مالک جبهه ها، از رزمندگان شجاع و غیور و افتخار استان مرکزی و از همرزمان شهید زین الدین است که افتخارات و حماسه های بزرگی در دفاع مقدس به یادگار گذاشته و در عملیات های زیادی از جمله رمضان، محرم، خیبر، والفجر و...نقش مهم و موثری ایفا کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار