تابناک هرمزگان- شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ایفای مسئولیت ها و مشارکت های اجتماعی این شرکت برای آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 14 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  در راستای اجرای طرح های عمرانی استان هرمزگان به منظور آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، این شرکت پالایشی تفاهم نامه همکاری با استانداری هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به امضاء رساند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بر اساس این تفاهم نامه، این شرکت برای ایجاد زیرساخت آب شرب بهداشتی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، 20 کیلومتر خط لوله چدنی با مشخصات خاص را تأمین و تحویل آب و فاضلاب استان هرمزگان می دهد.

دکتر هاشم نامور با اشاره به اینکه ارزش این تفاهم نامه 500 میلیارد ریال است افزود: به منظور تسریع در کار با اخذ مجوزهای لازم و عقد قرارداد با شرکت سازنده لوله های مورد نیاز ، اکنون چهار کیلومتر لوله تحویل شده است و چهار کیلومتر دیگر نیز طی هفته پیش رو در اختیار آب و فاضلاب قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود با توجه به اهمیت این طرح تا پایان امسال آب به خانه‌های مردم رسانده شود.

استاندار هرمزگان هم در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: باید از صنایعی که در آبرسانی به مردم در کنار ما قرار دارند تشکر کرد، برخی مسایل را دولت به تنهایی نمی‌تواند حل کند و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مهدی دوستی با بیان اینکه آب جزو ابتدایی‌ترین نیازهاست افزود: سرعت اجرای آبشیرین‌کن‌ها در استان مناسب بوده و نیاز است شبکه به آنها رسانده شود و کمکی که صنایع مختلف همچون پالایشگاه نفت بندرعباس، انجام می‌دهند جای قدردانی دارد.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح 34 کیلومتر لوله گذاری نیاز است که شرکت پالایش نفت بندرعباس با سهم 20 کیلومتر، بیشترین سهم را دارد.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار