رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پارکینگ شهرداری عملا تبدیل به یک شهرک سلامت شده، نباید این برند را از استان برداریم بلکه باید مشکلات آن را حل کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 17 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، پارکینگ شهرداری در هسته مرکزی کلانشهر کرمانشاه واقع شده و محل تجمع پزشکان است.

مطب بیشتر پزشکان و متخصصان کرمانشاه در این نقطه متمرکز شده که علاوه بر آن‌ها  مراکز کلینیکی و پارکلینیکی از جمله داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز عکسبرداری و سونوگرافی، کالاهای پزشکی و سایر خدمات مربوط به حوزه پزشکی هم در این مکان تجمع یافته است.

تمرکز پزشکان در محدوده پارکینگ شهرداری یکی از علل اصلی ترافیک در بافت مرکزی کرمانشاه محسوب می‌شود که بسیاری از صاحب‌نظران استان معتقدند که باید با راه‌اندازی شهرک سلامت نسبت به جابجایی پزشکان از این محدوده اقدام شود.

اما، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معتقد است؛ عملا این مکان تبدیل به یک شهرک سلامت شده و جایی شناخته شده است، نباید این برند را از استان برداریم بلکه باید مشکلات آن را، از جمله مسئله پارکینگ حل کنیم.

وی ادامه داد: پارکینگ شهرداری جایی است که استان‌های همجوار حتی استان‌های غیرهمجوار اسم این مکان را می‌شناسند و می‌دانند تمام امکانات بهداشتی، درمانی و تشخیصی در این مکان جمع شده،در این مکان پزشک، انواع تخصص‌ها، دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، ام‌آر‌ای، آزمایشگاه، سیستم‌های دارویی و... وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این قابلیت در طول ۵۰ سال پیش ایجاد شده، امکانات تشخیصی درمانی در این نقطه متمرکز شده نباید این موقعیت را از استان گرفت. بعضی از معضلات و مشکلات در این مکان مربوط به دانشگاه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک در نقاط مختلف شهر کلینیک دولتی ایجاد کرده، ولی به هر حال انتقال پارکینگ شهرداری به عنوان یک بخش خصوصی به مکانی دیگر و ساخت و ساز دوباره مربوط به این دانشگاه نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار