مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۲۳۱ تخلف اضافه تناژ در محورهای خراسان‌شمالی طی نیمه نخست سال جاری شناسایی و اعمال قانون شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۳.۴ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 18 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به منظور برخورد با متخلفان ۲۳۱ تخلف اضافه تناژ در محور‌های خراسان‌شمالی طی نیمه نخست سال جاری شناسایی و اعمال قانون شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۳.۴ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: طی ۶ ماه نخست امسال با انجام گشت‌های کنترلی، حمل ۴۲۳ تن بار بیش از ظرفیت مجاز شناسایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: حمل بار اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه علاوه بر خطر‌های ناشی از بروز تصادفات جاده‌ای و کاهش ایمنی سفر به راه‌ها و ابنیه فنی آسیب جدی می‌رساند به همین منظور برابر ضوابط با متخلفان برخورد می‌شود.

مشتری شبکه راه‌های استان را جزو سرمایه‌های ملی و اصلی‌ترین زیرساخت لازم در حوزه حمل ونقل دانست و خاطرنشان کرد: به رانندگان و مالکان ناوگان باری توصیه می‌شود در هنگام تردد، ظرفیت مجاز بارگیری ناوگان را رعایت کنند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار