مدیرکل ورزش و جوانان استان:
تابناک هرمزگان- مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در حال حاضر ۱۱۴ پروژه ورزشی در استان هرمزگان در حال اجرا است که در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 19 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مظفر مهری‌خادمی‌نسب در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به رشد شاخص‌های ورزشی استان هرمزگان در طول خدمت دولت سیزدهم، اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه ورزشی ۱۱۴ پروژه در حال اجرای داریم که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بخش عمده‌ای از این طرح‌ها در سفر رئیس محترم جمهور به استان هرمزگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از طرح‌های قابل بهره‌برداری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان شامل ۶ زمین چمن مصنوعی بزرگ، چهار زمین چمن طبیعی بزرگ، پیست ورزشی رودان، ۹۴زمین چمن مصنوعی روستایی و ۹ سالن ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به رشد سرانه ورزشی روباز هرمزگان نسبت به سرانه سالن‌های سرپوشیده، بیان کرد: در حال حاضر استان هرمزگان دارای ۱۵۸ هزار و ۷۳۲ متر مربع فضای ورزشی روبار و بیش از ۹ هزار متر مربع سالن سرپوشیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی استان ۸۲ سانتی مترمربع است، گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته تربیت بدنی سرانه ورزشی این استان، ۹ سانتی متر افزایش پیدا می‌کند.

خادمی‌نسب، با اشاره به اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی، بیان کرد: با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای بیش از۵۰ برنامه همگانی، ۱۴۰ برنامه قهرمانی و ۱۰ برنامه جوانان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رشد ۲ برابری اعتبار پروژه‌های استانی در طول فعالیت دولت سیزدهم، تشریح کرد: در طول مدت آغاز فعالیت دولت سیزدهم، اعتبارات ملی و استانی حوزه ورزش استان هرمزگان رشد ۷۰۰ درصدی را تجربه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، با ذکر این نکته ورزشکاران هرمزگان افتخارات متعددی را  در مدت اخیر کسب کردند، گفت: هرمزگان در مجموع ۳۰۴ مدال را از مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی کسب کرده که ۱۱۰ مدال آن طلا بوده است.

خادمی‌نسب با اشاره به اهمیت تقویت ورزش بانوان در استان هرمزگان مطرح کرد: سهم آقایان هرمزگان در کسب مدال‌های ملی و بین‌المللی ۲۰۷ و سهم بانوان ۹۷ مدال بود که در مقایسه با سال‌های گذشه شاهد رشد مناسب ورزش بانوان هرمزگان هستیم و امیدوارم با حمایت تمام مجموعه‌های هرمزگان این بخش از ورزش هرمزگان نیز تقویت شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: ورزش و جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار