نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: قتل عام زنان و کودکان در غزه موضوعی نیست که برخی مسلمانان نسبت به آن بخواهند بی‌تفاوت باشند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 20 October 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فر در خطبه دوم نماز جمعه آبادان افزود: امروز شاهد قتل عام هزاران زن و کودک به شکل وحشیانه در غزه هستیم اما غرب نسبت به آن عکس‌العمل نشان نداده است.

وی خواستار حمایت مردم فلسطین از سوی جامعه اسلامی در جهان شد و گفت: جهان اسلام با ۲ میلیارد مسلمان نباید نسبت به کشتار در غزه بی‌تفاوت باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فر بیان کرد: اگر ایران اراده کند همانند صاعقه الاقصی بر اسرائیل خراب خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود خواستار خدمات رسانی به آبادان و خرمشهر شد و گفت: این ۲ شهر سال‌های متمادی زجر کشیدند و باید با خدمات‌رسانی به مردم این ۲ شهر دین خود را ادا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این استان گفت: با استفاده از این ظرفیت‌ها باید زمینه اشتغال برای جوانان را فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فر اظهار کرد: رئیس جمهور اواخر سال گذشته خواستار راه‌اندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان شد که در صورت اجرایی شدن این مهم فرصت اشتغال برای حدود هفت هزار نفر ایجاد می شود.

وی در ادامه گفت: دشمن برای ضعیف کردن کانون خانواده ایرانی روی مساله حجاب برنامه‌ریزی کرده و برای آن هزینه زیادی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجاب را زمینه رشد زن عنوان کرد و افزود: حجاب تکریم، شخصیت و امنیت زن را به همراه دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار