️رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوانرود از رفع ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 21 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فلاح رستمی اظهار کرد: طی ۶ ماهه سال‌جاری ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود ایمن سازی شده است.

️وی افزود: طی سه سال اخیر ۳۴ نقطه پرحادثه در محورهای شهرستان جوانرود رفع شده که با توجه به بافت جغرافیایی شهرستان جوانرود و قرارگیری این شهرستان در منطقه کوهستانی و پر پیچ و خم، رفع نقاط پرحادثه با سختی‌هایی روبرو است.

️رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوانرود تصریح کرد: تسطیح، تیغه زنی و شانه‌سازی ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی همچنین لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با استفاده از آسفالت سرد به میزان ۳۰۰ تن انجام شده است.

رستمی بیان کرد: تعمیر هفت دستگاه آب رو در محور راه روستایی سیاران به نهراب و جوانرود به ثلاث باباجانی، تعریض ۲ دستگاه آب رو مسیر جوانرودبه سه‌راه بیاشوش با استفاده از باکس بتنی، تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری به طول چهار متر و تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری با استفاده از باکس بتنی ۲ در ۲ از دو طرف به طول ۲ متر از اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال‌جاری در خصوص ابنیه راه‌ها است.

وی ادامه داد: حذف قوس پر حادثه فاقد دید محور جوانرود به ثلاث باباجانی با هرس درخت‌های حاشیه راه، شانه سازی و نصب نیوجرسی، نصب ۶۴ عدد نیوجرسی چهار متری در نقاط پرتگاهی محور جوانرود به سه‌راهی بیاشوش، نصب بیش از ۱۰۰ عدد علائم جاده‌ای شامل راهنمایی، اخطاری و… در حوزه راه‌های شهرستان، اجرای ۵۲ کیلومتر خط‌کشی و تعریض محور جوانرود به سه‌راه بیاشوش به عرض ۱۰ متر و طول ۵۷۰ متر با اجرای بستر، اجرای راکفیل، اجرای سه لایه اساس با تراکم ۱۰۰ درصد، از اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود است.

رستمی در پایان افزود: ۴۰ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی تسطیح و تیغه زنی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار