کد خبر: ۱۱۳۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 21 October 2023

آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، در اقدامی پیشرو، جهت رفاه حال مراجعین خود، با تمامی بیمه‌های تکمیلی معتبر و مطرح کشور قرارداد همکاری بسته و به صورت آنلاین با بیمه های تکمیلی ارتباط دارد.

وقتی به مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه مراجعه می کنیم، یکی از مشکلات همیشگی، پوشش بیمه ها است. افراد با تفکر اینکه مرکز درمانی با بیمه پایه و تکمیلی آنها طرف قرارداد است، به مرکز مراجعه کرده و در حین دریافت خدمات متوجه می شوند که بایستی هزینه درمانی را پرداخت کرده و درگیر مراحل پیچیده و زمان بر اداری بیمه تکمیلی خود برای دریافت خسارت درمانی بشوند.

اما آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، در اقدامی پیشرو، جهت رفاه حال مراجعین خود، با تمامی بیمه‌های تکمیلی معتبر و مطرح کشور قرارداد همکاری بسته و به صورت آنلاین با بیمه های تکمیلی ارتباط دارد.

پوشش گسترده بیمه های تکمیلی در آزمایشگاه چکاپ

دکتر پرویز فلاح، مدیریت آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، با اعلام این مطلب عنوان داشتند که، با همت و پشتکار تیم اداری آزمایشگاه چکاپ، اکنون آزمایشگاه چکاپ کرج با بیش از 25 بیمه تکمیلی معتبر کشور و تمامی بیمه های پایه و بیمه‌های اختصاصی بانک‌ها و سایر شرکت‌های بزرگ طرف قرارداد هستیم و مراجعین محترم می توانند بدون نگرانی از هزینه آزمایشات خود، با نسخه پزشک و مدارک معتبر شناسایی به آزمایشگاه چکاپ مراجعه نمایند.

پوشش گسترده بیمه های تکمیلی در آزمایشگاه چکاپ

ایشان همچنین اشاره کردند که آزمایشگاه چکاپ کرج با سه محور اصلی نتایج قابل اعتماد، علمی و همینطور اقدامات پشتیبانی جهت رفاه مراجعین، توانسته است خدماتی درخور شان به همشهریان و مردم عزیز کشورمان ارائه نماید و با ایجاد فضایی استاندارد و بهداشتی، تجهیزات به روز دنیا و به کارگیری پرسنل مجرب، نتایج دقیق و علمی را همراه با پشتیبانی و پاسخگویی نسبت به مراجعین عزیز به آنها ارائه کند.

از بیمه های تکمیلی پر مخاطبی که آزمایشگاه چکاپ کرج با آنها طرف قرارداد است می توان به قرارداد آنلاین با بیمه آسیا، طرف قرارداد با بیمه تکمیلی دانا، ایران، کوثر، معلم، تجارت نو، سرمد، سینا، البرز، پارسیان، نوین، رازی، آرمان، میهن، تعاون، بیمه ما، ملت، سامان، دی، آتیه سازان حافظ، بیمه تکمیلی کمک رسان ایران یا بیمه SOS و بیمه تکمیلی کارآفرین، بانک های ملی، ملت، تجارت، کشاورزی، سپه و صادرات اشاره کرد. برای مشاهده بیمه های طرف قرارداد آزمایشگاه میتوانید به وب سایت آزمایشگاه چکاپ مراجعه کنید.

پوشش گسترده بیمه های تکمیلی در آزمایشگاه چکاپ

یکی از ویژگی‌های مهم در خدمات بیمه تکمیلی آزمایشگاه چکاپ کرج، ارتباط آنلاین با بیمه های تکمیلی است. در ارتباط آنلاین، فرد بدون نیاز به ارائه معرفی نامه، صرفا با نسخه پزشک و مدارک شناسایی معتبر به آزمایشگاه مراجعه کرده و آزمایشگاه با ارتباط آنلاین با بیمه هزینه های درمانی را از بیمه تکمیلی دریافت میکند و فرد صرفا با ارائه مبلغ فرانشیز از خدمات درمانی بهره مند خواهد شد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار