مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ٢ پروانه گواهینامه انطباق محصول دانش بنیان در کرمانشاه صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 21 October 2023
مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص صدور نشان «دانش نماد» در کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته ٢ پروانه گواهینامه انطباق محصول دانش بنیان را که مرتبط با ٢ شرکت شادرام شیمی و وفا دارو بود، صادر شد. 
 
وی افزود: سال گذشته صدور یک گواهینامه انطباق محصول فناورانه برای شرکت نوین اندیش پارسیان هم انجام شد اما مشخصا به عنوان «نانو نماد» و «دانش نماد» درخواستی نداشته‌ایم. 
 
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: اقداماتی که می‌توان در راستای استانداردسازی محصولات دانش بنیان و محصولات نوظهور داشت شامل تشکیل بانک اطلاعاتی شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان کرمانشاه به تفکیک پارک‌های علم و فناوری و ارتباطی که با دانشگاه دارند، است. 
 
وی گفت: در همین راستا دفتر استاندارد سازی در پارک علم و فناوری تأسیس شده و برگزاری جلسات در راستای ارائه مشاوره و استانداردسازی محصول نیز انجام شد. 
 
این مسئول ادامه داد: مدارک الزامی اعطای نشان دانش نماد برای انجام احراز هویت است و باید ثبت درخواست صدور دانش نماد را داشته باشند و درخواست ارزیابی و صدور گواهینامه انطباق مطابق با کاربرگ های موجود در سامانه ارائه شوند. 
 
وی اضافه کرد: معرفی نامه رسمی از معاونت علمی مبنی بر تأیید حقیقی و حقوقی متقاضی که این‌ها دانش بنیان هستند و یا محصول دانش‌بنیان دارند نیز باید ارائه شود. 
 
حسین پور تأکید کرد: اصلاحیه انطباق محصول و تعهدنامه متقاضی نشان دانش بنیان از دیگر مواردی است که در اعطای «نانو نماد» مورد توجه قرار می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار