مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: حدود ۲۹۵ هزار تن کالا در ۷ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 12 درصدی صادرات از این گمرک را شاهد هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 28 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، لطف اله بابایی، مدیر پایانه مرزی بیله سوار ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۱۳ هزار و۶۰۲ دستگاه ناوگان از مرز بیله سوار صادر شده اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۶۳ هزار و۶۴۵ تن کالا صادر شده بود در ۷ ماهه گذشته افزایش ۱۲ درصدی را شاهد هستیم.

وی عمده کالا‌های صادر شده را شامل انواع کاشی، فلفل، میلگرد، شیشه، بادمجان، سیب زمینی و سنگ‌های ساختمانی برشمرد.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در مدت یاد شده بیش از ۱۴ هزار و۹۶۸ تن کالا توسط ۷۳۲دستگاه کامیون وارد مرز شده تصریح کرد: ۸۲ درصد از این کالا‌ها توسط کامیون‌های ایرانی، ۱۳ درصد توسط کامیون آذری و ۵ درصد نیز توسط کامیون‌های گرجی وارد مرز شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده ترانزیت خروجی ۳۶۶ هزار تن کالا را توسط ۱۶ هزار و۵۴۷ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و اظهار کرد: آب معدنی، برنج، انواع کاشی، قطعات اتومبیل، انواع لاستیک و آهن خورده و نوشابه از جمله کالا‌هایی است که از مرز ترانزیت شده است.

بابایی در ۷ ماهه گذشته از ترانزیت ورودی ۲۴۱ هزار و ۱۶۷ تن کالا از مرز بیله سوار خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن کالا توسط ۵۵۱ دستگاه کامیون ایرانی، ۲۰۱ هزار و ۹۸۷ تن کالا توسط بیش از ۹ هزار دستگاه کامیون آذری، ۲۰ هزار تن توسط هزار و۲۱۶ دستگاه کامیون گرجی و۸ هزار و۲۶۴ تن کالا نیز توسط ۳۰ دستگاه کامیون سایر ملیت‌ها ترانزیت شده اند.

وی در مدت یاد شده به تردد بیش از ۷۳ هزار دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر و خالی از پایانه مرزی بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۳۹ هزار و۷۴۰ دستگاه وارد و ۳۳ هزار و۴۳۷ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار