معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تقویت نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط در راستای پیش‌گیری از وقوع قاچاق، اتصال سامانه‌های دستگاه‌ها را برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری دانست.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 28 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: تقویت نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط در راستای پیش‌گیری از وقوع قاچاق مورد تأکید بوده و اتصال سامانه‌های دستگاه‌ها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است.

وی افزود: در این خصوص لازم است گروهی صلاحیت‌دار انتخاب و فهرست سامانه‌های مورد نیاز استخراج و پژوهش‌شده در راستای بهره‌مندی برای مبارزه با قاچاق احصا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین در حوزه دستگاه‌های مرتبط به‌منظور مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه، لازم است تصمیمات درست برای نظارت اتخاذ و اجرایی شود و باید در این راستا نظارت‌پذیری‌ها نیز تقویت شده و مقاومتی در این خصوص نباید باشد.

قاسمیان با اشاره به نظارت‌های انجام‌گرفته در خصوص جلوگیری از قاچاق دارو، تصریح کرد: با توجه به اهمیت دارو‌های خاص در حوزه سلامت جامعه، استمرار نظارت‌ها با قوت بیش‌تر مورد تأکید است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار