کد خبر: ۱۱۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 30 October 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان سید نادر صفوی فرماندارشهرستان رضوانشهر خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به پیگیری پروژه های نیمه اتمام جهت افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر اهتمام جدی داشته باشند.

صفوی تاکید کرد: مدیران شهرستانی با بهره گیری از همه ظرفیت ها از جمله رسانه ها اقدامات و خدمات دولت مردمی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانند.

وی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود و بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و یک تکلیف است لذا روسای ادارات و بانک ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین بر رعایت نظم و مقررات اداری و ورود و خروج مدیران و کارشناسان، حضور روسای ادارات در جلسات و مناسبت های ملی و مذهبی، تکریم ارباب رجوع، واگذاری تسهیلات تکلیفی از سوی بانک های عامل و رعایت عفاف و حجاب و وضعیت پوشش مدیران و کارشناسان در ادارات تاکید کرد.

امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه با اشاره به موضوع پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل اقدامات غیر مسلحانه ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد فومنی به روز 8 آبان و شهادت شهید حسین فهمیده ( روز نوجوان و بسیج دانش آموزی) اشاره نمود و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: سعی کنید روحیه بسیجی را برای کشور، انقلاب و اسلام حفظ کنید، اگر این را داشته باشیم کشور هرگز آسیب نمی بیند و امروز در فلسطین، غزه و نیروهای حماس همین روحیه هست.

حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر به جنایات رژیم اسرائیل غاصب در غزه و مردم مظلوم فلسطین اشاره نمود و گفت: یکی از مهمترین تظاهرات و حضورهای اجتماعی مردم همین 13 آبان است که اهمیت زیادی دارد که مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماهیت وجودی خودشان را نشان خواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه فضای مجازی در نظام یک اصل است، گفت: ما ولنگاری فضای مجازی در شهرستان داریم، اینکه در فضایی فعالیت بدون مجوز کانال ها صورت می گیرد این جزء مطالبه گری ما است، اگر رسانه ای هم با مجوز داره فعالیت می کند باید در چارچوب قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت نماید و به نقدهایی هم که می شود باید احترام بگذاریم و خودمان را در مسیر نظام قرار بدهیم.

جناب سرهنگ اسدی به نارضایتی برخی از اولیای دانش آموزان در خصوص برگزاری کلاس های خصوصی از سوی معلمین اشاره نمود و تاکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان نسبت به بررسی این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچمنین به موضوع یوم الله 13 آبان اشاره نمود و خواستار همکاری همه دستگاه های اجرای و نهادها با ستاد بزرگداشت یوم الله سیزده آبان رضوانشهر شدند.

صدیقی دبیر شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان نیز در این جلسه گفت: فضای اداری و اجرایی ما بسیار است اما در میدان عمل ضعف داریم، اگر دشمن در حوزه عفاف و حجاب که یکی از حوزه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است این موضوع را در تقابل مبارزه با ارزش های آفریده از روی اسلام علم نموده است، به لحاظ اینکه به اسلام ما آسیب برساند، لذا وظیفه ما مسئولین امیدآفرینی در جامعه در راستای امر به معروف و نهی از منکر است.

همچنین در این جلسه دکتر رسولی شهردار رضوانشهر و دکتر اکبری شهردار پره سر و مهندس بخشی مدیرآموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر گزارشی از عمکلرده خود در حوزه عمرانی و فرهنگی ارائه نمودند و در پایان محمد محمدی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رضوانشهر معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار