تابناک هرمزگان- مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب و انتظارات معظم له مبنی بر رشد تولید گفت: با وجود محدودیت‌های شدید برق در تابستان، امسال ۱۳۰ هزار تن تولید بیشتری نسبت به سال گذشته ثبت کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 01 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نشست هم‌اندیشی با مدیران و اصحاب رسانه هرمزگان، اظهارداشت: شرکت فولاد کاوه موفق شده است ۵ بار رکورد روزانه تولید خود را بشکند.

وی افزود: در حالی که آخرین رکورد ماهیانه تولید فولاد کاوه ۱۵۸ هزار تن بود موفق شدیم در فرودین ماه سال جاری ۱۸۳ هزار تن و اردیبهشت ماه ۱۸۵ هزار تن تولید را ثبت کنیم.

مدیرعامل SKS با بیان اینکه ۷۰ درصد محصولات تولیدی فولاد کاوه به خارج از کشور صادر می‌شود، گفت: و ما جزو معدود شرکت‌هایی در کشور هستیم که تمام ارز حاصل از صادرات را در سامانه نیما عرضه کرده‌ایم.

حسینی با اشاره به محدودیت‌های حوزه برق، عنوان‌کرد: در تولید آهن اسفنجی، فولاد و شمش،حدود ۱۳۰ هزار تن از سال قبل جلوتر هستیم و اگر محدودیت‌های حوزه برق گریبان‌گیر نمی‌شد رشد چشمگیرتری را در تولید رقم می‌زدیم.

سید عباس حسینی، با بیان اینکه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در دستور کار فولاد کاوه است، گفت: احداث مسکن برای همه پرسنل و پرداخت‌های مناسبتی در دستور کار مجموعه است‌.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، در اشاره‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در استان، اظهارداشت: اکسیژن تمام بیمارستان‌های استان هرمزگان چه بیمارستان‌های متعلق به دولت و دانشگاه علوم پزشکی و چه بیمارستان تامین اجتماعی توسط مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش تامین می‌شود.

وی عنوان‌کرد: یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان سیریک در دست ساخت داریم که تا پایان آذرماه به اتمام خواهد رسید و ساخت و تجهيز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد علیه السلام سیریک و بیمارستان امام علی علیه السلام رودان نیز در برنامه فولاد کاوه جنوب کیش است که در دست اقدام می‌باشد و کلیه تجهیزات مورد نیاز دو بیمارستان مذکور خریداری شده و آماده هستیم به محض اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، تحویل بیمارستان دهیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار