فرماندار بندرعباس مطرح کرد
تابناک هرمزگان- فرماندار بندرعباس گفت: در راستای عمران و آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی نقاط مختلف روستایی، ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان بندرعباس اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 01 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//محمد مرودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بندرعباس با اشاره به رویکردهای دولت سیزدهم و نگرش استاندار محترم در زمینه محرومیت‌زدایی،و برقراری عدالت اجتماعی افزود: در راستای عمران و آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی نقاط مختلف روستایی، به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان بندرعباس اختصاص شده است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی قنوات ۲ روستا در دستور کار کمیته برنامه ریزی است ،افزود : هزینه تامین آبرسانی به ۷ روستای فاقد دهیاری از محل این اعتبارات تامین شده است

مرودی ادامه داد: بازگشایی و احداث راه ۱۰ روستا و همچنین اجرای طرح هادی و بهسازی معابر ۲۰ روستای فاقد دهیاری در دستور کار قرار دارد که انشالله به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه و بهسازی معابر خواهیم بود .

فرماندار بندرعباس در پایان مطرح کرد:با توجه به نیاز برخی روستاها به اصلاح و بازسازی شبکه برق و روشنایی معابر ، اعتبار برای ۱۲ روستا نیز تامین گردیده است.

انتهای  پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار