رئیس دادگستری شهرستان دلیجان: ۱۰۱ عنوان مجرمانه و تخلف انتخاباتی زیر ذره بین دستگاه قضایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 02 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس دادگستری شهرستان دلیجان درجلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی که با حضور حضور دادستان ، فرماندار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ، و سایر اعضای این ستاد تشکیل شد،اظهار داشت: طبق ماده ۶۷ قانون انتخابات  ۱۰۱ عنوان مجرمانه و تخلف انتخاباتی در ۴ مقطع زمانی پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم در این مسیر راهبرد‌های ۴گانه مد نظر مقام معظم رهبری شامل «امنیت، سلامت، مشارکت رقابت» را محقق کنیم.
رسولی گفت: با جدیت بر تمامی تخلفات و جرایم انتخاباتی نظارت و با اشرافیت کامل پیگیری‌ها قانونی را مد نظر خواهیم داشت.
وی با تاکید بر فعال شدن شعبه تخصصی برای رسیدگی به این مهم در حوزه قضایی دلیجان گفت : دستگاه‌های متولی مکلف هستند در راستای وظایف خود و در چارچوب وظایف ستاد به صورت هفتگی گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.
 فرماندار دلیجان نیز در این نشست گفت: بر اساس تقویم ابلاغی از سوی وزارت کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و زیرساخت‌های لازم نیز پیش بینی شده است.
ابوالفضل قاسمی افزود: از همه نامزد‌های انتخاباتی که به قصد گرم کردن تنور انتخابات حضور دارند، قدردانی می‌کنم و با تمام توان در راه پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی گام خواهیم برداشت چرا که امانت دار مردم هستیم.
دادستان شهرستان دلیجان  نیز گفت: مردم در جمهوری اسلامی ایران نقش اصلی را دارند و همه‌ی ما در قبال آن‌ها مسئول هستیم.
عباس آیینه دار افزود: ستاد پیشگیری ازجرایم و تخلفات انتخاباتی در ۴ محور سوء استفاده از اموال عمومی در انتخابات، پیشگیری از سوء استفاده از مقام‌های کشوری و لشگری، پیشگیری از تخریب چهره نامزد‌ها توسط یکدیگر یا سایرین و پیشگیری از تخریب نظام و دستاورد‌های نظام خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار