فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 05 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، محمد مهجوری امروز در جمع خبرنگاران گفت: مرحله اول اعزام‌ها از پانزدهم آبان ماه آغاز و تا شانزدهم آذرماه سال جاری ادامه داردکه این مرحله از اعزام‌ها ،فقط به گروه دانش‌آموزان دختر اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه 1500 نفر در این مرحله به این اردوهای معنوی اعزام خواهند شد، افزود: تقویت فرهنگ الگوپذیری دانش‌آموزان از ایثارگری‌ها، مقاومت و رشادت‌های شهدا مهمترین هدف راهیان نور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش تربیتی اردوهای راهیان نور تصریح کرد: قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا و الگو گرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تاثیر اخلاقی و تربیتی را دارد.

وی افزود: دوکوهه، یادمان فتح المبین، طلاییه، اروندکنار، معراج الشهدا، شلمچه، مسجد جامع و موزه خرمشهر بازترین کتاب‌های تاریخ ملت ایران است و  نسل جوان انقلاب با حضور در این سرزمین‌ها از نزدیک وسعت دور و دراز دفاع مقدس از دین و میهن را لمس می‌کنند؛ خون شهدا به این مناطق ارزش بخشیده است.

وی با بیان اینکه در هر کاروان براساس تعداد اتوبوس‌ها راوی، خادم و روحانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: خادمان دانش‌آموزی، روحانی و همچنین راویان دفاع مقدس در طول اردوی راهیان نور در منطقه یا در مسیر مباحث مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار