مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: پوشش ارتباطی در مناطق متأثر از سیلاب در کالپوش شهرستان میامی برقرار شده و وضع شبکه پایدار است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 08 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدیاسر حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، از پایداری ارتباطات در پی وقوع سیل در بخش کالپوش شهرستان میامی از شب گذشته تاکنون خبر داد.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع سیل، تیم‌های عملیاتی برای رفع خرابی و برقراری ارتباط به منطقه اعزام شدند و در حال حاضر، پوشش ارتباطی در مناطق متأثر از سیلاب در منطقه کالپوش برقرار شده و وضع شبکه پایدار است.

حسن‌پور اظهار کرد: نخستین ساعات اولیه وقوع سیل پیگیری و بررسی از آخرین وضع زیرساختی و ارتباطی در بخش کالپوش شهرستان میامی انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: بلافاصله تیم‌های عملیاتی مدیریت بحران تشکیل شد و بر اساس گزارش‌های واصله، تاکنون هیچ‌گونه اختلال یا قطعی شبکه تلفن ثابت و تلفن همراه، صوت و دیتا اعلام نشده و ارتباطات پایداری در منطقه حاکم است.

وی تصریح کرد: پایداری شبکه ارتباطی استان در شرایط بحرانی و خاص به‌ویژه در شرایط وقوع سیل از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر، تمام تیم‌های عملیاتی مدیریت بحران اپراتور‌های تلفن ثابت و سیار استان سمنان در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش فارس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان هم شب گذشته گفته بود که بر اثر جاری شدن سیلاب در کالپوش، یک بانوی ۴۰ ساله مفقود شده و این سیلاب علاوه بر تخریب برخی منازل، به زیرساخت‌ها و ابنیه هم آسیب رسانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم پیش‌تر از استقرار ۳۲ تیم امدادی در مناطق سیل‌زده شهرستان میامی خبر داده بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار